Halaqah online

Salam,

InsyaAllah saya akan menjalankan halaqah secara online bermula Januari 2012. Alhamdulillah sekarang ada beberapa orang yang berminat untuk ikut serta. Saya masih bukak halaqah ini untuk beberapa orang lagi. Saya tak bercadang untuk kumpul ramai-ramai dalam satu halaqah. InsyaAllah paling banyak dalam 6-7 orang. Halaqah ini khusus untuk mereka yang tak pernah ikut mana-mana halaqah/usrah sebelum ini. Insyaallah kalau diizinkan akan buat secara 'offline' sekali sekala. Sesiapa yang berminat boleh email saya :

ixmim@yahoo.com

Semoga usaha ini mendapat keredhaan Allah.

p/s: Kepada adik-adikku yang dah pernah usrah di UK atau German, sila teruskan usrah dengan kawasan masing-masing. Kalau masih belum dapat usrah, insyaAllah akan diusahakan mencari kumpulan usrah dan kalau masih tak dapat then kita akan bentuk kumpulan yang lain. Untuk family...kita adalah halaqah family 4hb ni insyaallah...

Comments

elya khadijah said…
salam kak..

saya berminat...
tapi hanya terbuka pada orang yg tdk pernah berusrah ke?

sy pernah berusrah skg..
tapi sy nak jg try usrah online ni..huhu

nak tmbah pengalaman..
bole x?
Mimiamilia said…
salam dik..

akak dah balas emailnya :)
Kay said…
Salam Mimi

Ni secara video conference ke chatting?

Video conference xleh la nak join

Tp nak join!
Mimiamilia said…
Salam Kay,

Chatting tu maksud kay yang taip2 tu ker? biasanya kalau buat usrah online kami pakai skype/ym/paltalk. Dalam tu ada video conferencing.

InsyaAllah boleh join :)
Nihlah Insyirah said…
Waktunya bagaimana Mimi? Jika berkesempatan, Ana nak join juga boleh?
Dwi Pratiwi said…
seaya benar-benar berminat.. kebetulan tak pernah ikutan halaqah dimanapun, sebenarnya dari dulu tertarik dengan halaqah di kampus, tapi, karena sesuatu hal..

boleh kan..? ^_^
lisa said…
Salam Kak Mimi, saya nak ikutan holaqoh, Boleh tau account skypenya?