Quick update

Salam..

Fuh..fuh..blog berabuk sket. Maaf, seminggu aku bercuti bersama keluarga. Cuti kali ini memang sebenar-benarnya cuti. Hatta email pun aku hanya sempat tengok-tengok dan membalas satu dua email yang sangat-sangat penting.

Bercuti bersama keluarga ini, aku merasakan satu cabaran untuk mengekalkan diri dalam suasana tarbiyah. Seminggu tidak berusrah. Mutabaah amalku memang tunggang langgang. Hati ini terasa kering. Memang seronok bersama keluarga. Tetapi kadang-kadang kita terhanyut dalam dunia. Alhamdulillah, kedatangan keluarga sememangnya membawa kegembiraan.Hilang rasa rindu pada mereka.

Yang paling menggembirakan ialah bekalan buku yang dibawa oleh keluarga. 


Ok..back to work.Kena masuk gear lima terus. Then, anak-anak usrahku yang terabai selama seminggu, i will be back menyibuk dengan korang semua! ;)

Ya Allah, permudahkanlah urusanku. Selamatkan perjalanan pulang keluarga ke Malayasia...

Comments

Kay said…
salam mimi...

byknya buku!
soliloquy said…
wow!
manyaknye...
jeles sy tengok :P
Mimiamilia said…
ehehe..
jgn jeles!
:P
Raudahhuda said…
wah! still takleh lawan stok buku saya ! hahahaha..
Mimiamilia said…
huuuu..itu mmg la..awak nyer collection dr berapa tahun dulu..huuu
MRCD said…
Banyaknya...terbaca ke? heheh
Mimiamilia said…
tu bekalan untuk setahun mrcd..takdelah nak semua buku nak selak satu2..buku2 hadis tu untuk rujukan kalau buat usrah,buku2 ringan untuk bacaan dalam bas dan lain2 insyaAllah akan dibaca sikit..

saya mmg suka kumpul buku