sakit lagi

Malam tadi tidur saya tidak lena. Mungkin disebabkan kesakitan di gigi yang kejap datang kejap pergi walaupun sudah ditelan pain killer.Painkiller pula mengandungi kafein menyebabkan mata lagi susah untuk lelap. Yang pasti pukul 10 malam sudah melabuhkan diri di atas tilam, tapi pukul 3.30 masih tidak lena.

Terasa denyutan sakit di pipi. Semalam, bertemu semula dengan dentist. Dia agak terkejut melihat keadaan saya terus memberi suntikan antibiotik di bahagian yang sakit. Mendapat prescription 15 biji antibiotik untuk 5 hari. Hari ini hari kedua tapi bengkak masih tidak surut. Saya mula risau. Jika hari kelima masih tidak surut, dentist kata saya perlu telefon klinik sebelum pukul 5 dan rawatan khas akan diberikan. Dalam hati hanya berdoa, Ya Allah, sembuhkanlah sakit ku ini.

Sesungguhnya banyak kerja yang tergendala sekarang. Saya sudah lewat seminggu dari schedule untuk kerja conference saya. Untuk project spa*ce, w*eb saya sememangnya sudah lost in track sejak pulang dari Malaysia. Hanya membantu mereka mana yang patut (mesti kena kutuk sebab bnyk tak buat kerja..huhuhu diorang pun rasa cukup terer dan takmo bantuan.so what should i do?tolong prepare document je la).

Kena muhasabah diri bila sakit-sakit ni. Mesti ada salah yang dah dibuat. Huwaa...!!! Astagfirullah....

Comments

Kay said…
tak terbayang macamana sakitnya gigi tuh... sakit yg nak kena cabut pun, sgt la bisa... ni plak baca Mimi punya sakit... doa je mampu bg utk Mimi, moga cepat sembuh ye Mimi~!