Sudah sampai

Alhamdulillah, akhirnya sampai juga saya di bumi Cairo. Penerbangan dari Glasgow pukul 2.00 tengah hari mengambil masa 1 jam 30 minit dan transit di airport Schiphol, Amsterdam untuk naik flight ke Cairo pukul 8 malam. Sebelum berlepas ke Amsterdam semalam sempat juga tolong-tolong housemate pindah rumah baru. Sorry housemate tak sempat nak tolong kemas dapur tu :)

Saya akan rindu rumah kami di Awangan, Charles Street tu. Lepas ni tak boleh la nak tengok Bandar Glasgow dari tingkat 17! Makin kurus la housemate sebab kena naik turun tangga di rumah baru nanti. Ehehe..
Flat Charles street dari gambaran pelukis (hihihi..tau buruk jgn komen apa2)

Kelas Quran akan mula malam ni. Untuk dua hari ni maybe belajar pukul 9 hingga 11 malam. Lepas tu mungkin class buat lepas Subuh. I'm looking forward to start this class! Doakan moga saya terus bersemangat.

Comments

Ayaq said…
Awat kale pink bangunan?? HIHIH.
Nurul said…
mimi..semoga selamat belajar n selamat balik..aminn..
Anonymous said…
mimi..
selamat belajar mengaji..
selamat belajar bahasa arab

semoga beroleh rahmat di bumi mesir
semoga beroleh jodoh pak arab di bumi mesir.. hihi


ilah
Achik_Sufi said…
alhamdulillah...selamat, rupenye nie kawan yang khiryn cakapkan tue...moga c hat selalu di cairo tue...duk katne...? achik biasa jugak duk kat sane...

p/s:dah dekat ngan syria tue...datangla lawat keindahan syria pulak...
fizz said…
owh dah sampai, alhamdullilah..selamat belajar..hehe :)
Mimiamilia said…
hihihi ayaq masak..
i nyer imaginasi..sumer benda kaler pink ;)

thanx kak nurul!

Ilah,
Doa yg terakhir tu kena later sket..(i tak suka pak arab)

Achik,
ye ye..saya lah org tu.Tapikan achik, dia lupa nak bagi buku tu kat saya.apala...
saya duk kat nadi sikah,nasr city
erm...next time gi syria pulak.Mcm tak sempat jalan2 jer sekrang ni


Fiza,
thank you.
Anonymous said…
oh oh mi..
selamat berjuang di sana..
mudah-mudahan diberkati ya..

anak saya ada sorang di cairo..
dia tinggal kat mana kurang pasti..
he he he..

jaga diri ya..
mudah-mudahan istiqamah..
;)
Unknown said…
Salam Eidul Fitri. Maaf Zahir Batin. Heh!