Ski

Bismillah...

Dua minggu yang penuh makna. Itu yang dapat aku katakan. Bermula dari PMS sehinggalah ke jaulah ski. Di UK semua bercuti selama dua minggu. Berehat-rehat di rumah dan bershoping pastinya. Tapi aku memilih biarlah boxing day terakhir ku di UK aku habiskan di winter gathering dan biarlah malam new year ku, aku habiskan untuk menyelesaikan tugasan teknikal untuk jaulah ski. Alhamdulillah, kedua-duanya berjalan dengan lancar.

Selepas pengalaman belajar ski ini, aku boleh katakan... NO for ski. hihihihi. Ski is not my thing! Jatuh tergolek entah berapa kali. Hatta nak bangun pun dapat beberapa minit jer. Terseksa menanggung kasut ski yang berat tu.Sampai malam tu termimpi-mimpi tak boleh jalan dengan kasut ski tu. Nightmares!!!



Maaf yer, takde tazkirah hari ni. InsyaAllah akan ditulis di entri akan datang


SubhanaAllah cantikkan pemandangankat sini...


Waktu paling seronok adalah makan dalam dulang besar gedabak ni...sepuluh orang pun muat :)



Alhamdulillah....selesai juga..Sayang kat semua!! especially ajk2...

Comments