Quick update

Bismillah,

Alhamdulillah, dipanjangkan umur untuk menjejaki tahun 2011. Tahun 2010 adalah tahun transformasi. Banyak yang dah berubah terutama pada diri sendiri.

I Januari ini, secara rasminya aku adalah pelajar PhD yang berada di masa kecederaan. 6 bulan lagi perlu berhempas pulas untuk melengkapkan pengajian ini. Semoga Allah beri kekuatan dan kemudahan.

Esok, akan berangkat ke Tanah tinggi. Buat pertama kalinya, setelah berada 4 tahun di Glasgow, aku akan pergi bermain ski. Huhuhu...Tapi ini bukan program kosong. Lebih kepada pengisian. Ski tu hanya sampingan. Doakan program berjalan  lancar.

Tiket balik Malaysia sudah 'selamat' di beli. Alhamdulillah dapat harga kurang dari £500. Semoga Allah mudahkan urusan pembaharuan visa ini.Semoga mendapat 'sesuatu' bila pulang ke Malaysia nanti.

Ketika sibuk menyiapkan video untuk program esok, terjumpa video ni. Sangat best lagunya. All for You.
Yes, semuanya hanya untuk Allah.

Adakah segala yang kalian lakukan hanya untuk Allah?

Comments

Anonymous said…
Good Luck akak...
hope PHD dgn cemerlang..

-kazumi ikaika-
ilahS said…
bilanya nak balik msia?
ilah mungkin ada kat KL sampai 21hb januari kot. Maybe boleh jumpa kalau dah ada kat sana..
naqibah.uhuhuh said…
cepat update blog!huhuhuh..
fizz said…
kak mimi,

Saya doakan kejayaan akak. Semoga tercapai impian dan harapan saya agar urusan akak dipermudahkan sepanjang masa kecederaan ini. Teruskan usaha akak sehingga masa tamat. Fighting!


ps: saya dah tengok link yang akak bg tempoh hari 'alangkah lucunya negeri itu'. Memang sebijik macam saya :d
Mimiamilia said…
kazumi ikaika,
jazakillah dik :)

ilah,
i balik 27hb la..tak dan nak jumpa u :)

adik naqibah,
takde idea menulis...

fiza,
jazakillah..
akak just teringat kat cerita tu bila baca entri2 awak tu