Minta maaf

Bismillah,

Dah lama tak nangis. Tetiba nak nangis. Nak nangis sebab rasa dah buat orang rasa offended tapi sebenarnya sangat tak bermaksud. Ya Allah ampunkan dosa ini. Astagfirullah...

Kepada sesiapa pun yang membaca dan orang di sekitar hidup saya ni, yang rasa offended with my words, saya sangat2 minta maaf. Siapa lah saya nak judge orang lain. Siapa lah saya nak katakan sesuatu yang saya pun tak tahu. My knowledge is far behind from others. Saya bukan ustazah, saya masih menimba ilmu. Saya bukan lah solehah...tapi saya berusaha menjadi solehah. Banyak salah dan silap disepanjang jalan saya tempuh ni. Jika saya  tersalah tegurla..tegurla sebelum saya terus buat salah.

Minta maaf sekali lagi.

p/s: My aim taknak buat org rasa marah//kecik hati sepanjang ramadhan dah tak tercapai. Takper..terus berusaha..semoga Allah bantu..

Comments

soliloquy said…
insyaAllah dipermudahkan. :D
areT said…
moga2 org tu memaafkan mimi
MRCD said…
InsyaAllah orang tu akan maafkan...moga2 bulan ramadhan menjadikan kita lebih mengenal diri & menjadi insan yang lebih baik.mimi, kita semua ni kan manusia biasa. tak lepas dari salah. Normal la tu sesekali tersilap. yang penting kita sedar kesilapan kita.
Mimiamilia said…
Alhamdulillah, hubungan sudah pulih.Orang tu pun dah maafkan.. Jakumullah kepada semua.