Cabaran

Pulang itu satu cabaran!

Cabaran untuk mengekalkan apa yang ada pada diri sekarang..
Cabaran agar tidak terlarut..(walaupun 2 minggu)
Cabaran berhadapan dengan banyak kenangan lalu..
Kenangan jahiliyah itu.

Satu Cabaran!

Kepulangan kali ini rasa sangat berbeza. Hati yang dibawa pun adalah hati yang berbeza. Rasa yang ada sekarang sudah tidak sama sejak kepulangan setahun yang lalu. Mungkin secara fizikal juga akan ada yang rasa berbeza...

Semoga kepulangan yang singkat ini diberkati dan semoga dapat mengutip mutiara-mutiara sepanjang 2 minggu di kampung halaman...

Ya Muqalliban qulub tsabit qalbi a'la diinik...

Comments

Cerita bonda said…
mie...aku ada berita yg akan buat hg gelak guling2 kat aku..sampai mesia call aku ek..kita pi mkn2..

miss u gal..muah!
Mimiamilia said…
aku cam leh teka jer....huhuhuhuh(gelak guling2*)
biar benar???
Kay said…
laam tak dpt baca blog cik puan sarah
Cerita bonda said…
ahahah mimi..dah sampai mesia call aku ek..019-3833108

kay..saya dah stop berblog..malas nak update... hihihihi